Fredag den 13 juli

I dag kommer favvotjejerna själva med tåget för första gången!
Albina var med från början med att de skulle åka själva, men Melinda har varit mer tveksam.
Det kom fram sen att hon var rädd att det skulle komma folk och skjuta på henne i tåget, den ungen har fantasi så det räcker till fler dessutom kollar hon nog för mycket på film. ;)
Syrran frågade henne om det någonsin kommit någon och skjutit på dom när dom åkt tåg, och det hade det ju inte...så nu kommer dom.
Och jag ska stå där på perrongen och ge dom stora kramen när dom kommer. 
Dom ska vara hos oss i en vecka (såvida inte syrran kommer tidigare och hämtar hem dom, hon har redan börjat sakna dom fast dom inte åkt än...) och vi ska hitta på en massa skoj så inte hemlängtan blir allför stor. :)
Sista sommaren ensamma med tjejerna, nästa sommar har dom en liten kusin på snart 1 år som kommer ta vår uppmärksamhet också och begränsa oss lite, men jag hoppas att dom kommer vilja vara hos oss ändå.
 
Jag tyckte att det var hög tid för en ny bebisbild på magen och försökte först ta bilden själv framför en spegel med mindre lyckat resultat. Så jag släppte in vovven i sovrummet och visste att han skulle hoppa upp i sängen, och det gjorde han, rakt i magen på Jonas. BINGO! Jonas vaknar till och börjar röra sig och jag som den goda sambo jag är, rusar in med kameran i högsta hugg och tjoar GODMORGON! och frågar om han inte kan fota min mage och drar upp persiennen.
Yrvaket tar Jonas kameran och börjar fota, därför är det lite konstig vinkel på bilderna, stackaren orkade nämligen inte sätta sig upp utan låg kvar i sängen och fotade och räckte småsurt över kameran tillbaka till mig när han var klar.
Men jag gick nöjt och trallande ut ur sovrummet, nu hade jag fått min bild.
Och här kommer den. :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är fortfarande en väldigt tjusig mage : )

Svar: Tack så mycket. :) Sånt man gärna vill höra nu när det börjar bli tungt. :)
Nina

2012-07-16 @ 08:27:41
URL: http://energida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0