Shopping

I dag har Anna och jag varit på fik och sen efter det blev det en shoppingtur runt i en massa affärer.
Det var varmare ute än vad jag trodde och tog först på mig ett par byxor, men TACK OCH LOV ångrade jag mig och tog en klänning i stället. Höll på att smälta bort och nu sitter man här som en zombie i sängen och funderar allvarligt på att flytta in i duschen, känns lite som att det räcker med en aktivitet per dag och sen får det bli sitta och glo i soffan eller sängen resten av dagen. :)
Får minst en nära-döden-upplevelse per dag nu mera...räcker med en vidrig uppförsbacke för att den ska komma.
 
Det var i alla fall som vanligt jättekul att träffa Anna!
Har ju funderat ganska länge på att gå till frisören innan bebis kommer, men min vanliga frisör är på semester nu och just nu jobbar bara två engelskspråkiga killar i salongen så jag vågar inte gå dit. Tycker det är tillräckligt att komma på saker att prata om på svenska, då försöka hitta på något med sin knackiga engelska...nä tack så roligt ska vi inte ha det.
Men Anna sa att hennes frisör jobbade bara en liten bit från fiket vi satt vid, så vi gick dit och jag fick en tid bokad så nu ska äntligen mitt hår få en och samma färg. Tjoho!
Får visserligen vänta 16 dagar men ändå, det är i alla fall på gång. :)
 
Hittade för övrigt två färgglada linnen, ett par capribyxor, amnings-bh, hårsnoddar, babymössa och en jättesöt body.
Hade ju bestämt att jag absolut inte skulle köpa mer bebiskläder nu förrän han har kommit, men bodyn var så söt så det gick inte att låta bli.
 
Nu är vi inne i vecka 34 (33+1) och det börjar bli dags för en ny magbild.
Veckorna rusar på...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0