Största möjliga tyssssstnad...

Och nu är veckan med tjejerna slut helt plötsligt, det är väldigt tomt och tyst här hemma.
T.o.m Mille (hunden) går runt och letar efter dom för han har inte fattat att dom åkt hem än.
 
I torsdags åkte vi båt till Vaxholm och åt glass. På hemvägen så fick jag ingen sittplats så jag ställde mig längs väggen, då kom en kvinna fram till mig och frågade "har inte du nånstans att sitta?" "Näää..." pep jag. "Kom" sa hon och ledde mig till sin sittplats. Underbara människa! Tackade henne tusen gånger för jag hade ställt in mig på att få stå upp i över en timme och få en mindre rolig resa hem med krämpor lite överallt.
 
Och i går var det grand finale på Grönan!
Tjejerna har längtat som tokar hela veckan efter Grönan och så kom då till slut den efterlängtade dagen.
Som tur var för dom så har jag en karuselltokig sambo som gärna åker med dom, och tur för mig att jag har en fegis till syster som inte vågar åka något alls. :)
Och jag får ju inte åka något så medan de andra åkte allt som rörde sig så satt vi och pratade strunt, så kvällen blev inte så jobbig som jag trodde att den skulle bli. Såg framför mig en solgassande (var jag nu fick det ifrån, den här sommaren är ju iskall!) varm kväll med höga skrik och en ond och trött rygg.
Men kvällen blev riktig rolig tack vare syrrans sällskap.
 
I dag har Jonas och jag varit i Bromma i "Barnens hus" och köpt regnskydd till vagn. Sen åkte vi vidare till en galleria och där hittade vi Babyproffsen och där blev det en amningskudde, skötväska, babykudde till vagn och ett stödband för magen min eftersom ryggen börjar ta stryk.
Känner mig sååå väldigt sexy med det på men det verkar hjälpa ganska bra i alla fall, har inte känt av ryggen alls i kväll (peppar, peppar)....
 
Nu ska jag slänga upp bena i soffan och se om det är något bra på TV:n.
Tjingeling!
 
 
 
En sån här skulle man ha... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0