Barnvakt

I kväll ska jag vara "barnvakt" åt mina tjejer, dvs syskonbarnen för syrran ska på bröllop.
Hur hittar man på mys med två tjejer som är som små tonåringar och helst sitter själva inne på sina rum? :)
Blir en liten utmaning och jag får försöka fundera ut något bra. Syrran kom på den briljanta idéen att jag skulle beställa pizza, så då får jag nog deras sällskap i några minuter i alla fall. ;) Mina små "tweenies", dom blir stora alldeles för snabbt. <3
I morgon fyller dessutom den ena av dom år och jag har inte hunnit köpa någon present än!
Tycker det är jättesvårt att komma på vad man ska köpa för något. Tänk så enkelt det var när dom var små dregglande monster och man kunde köpa en bitring åt dom, men dom var lika nöjda och glada för det. Skulle jag köpa en bitring idag skulle jag nog få den slängd i huvudet följt av ett avgrundsvrål.
Nä, så det får bli något annat.
Får ta en runda i "storstan" K-holm sen när jag kommit fram och se om man kommer på något bra, hittar jag inget får det kanske bli en bitring ändå....+ hjälm till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0