Ettan förlora, tvåan vann...

På fredag är det dags för syskonbarnens skolavslutningar.
Tjejerna går i olika skolor och avslutningarna brukar alltid läggas så vi PRECIS med andan i halsen hinner till avslutning nr 2 när den första är slut. Men i år så börjar dom nästan samtidigt så tjejerna har en vild diskussion där hemma om vems avslutning syrran ska till, och vilken jag ska till. Antar att den som förlorar får mig. ;)
Det är klart att båda vill ha mamma där, det säger sig ju självt.
Men jag ska fira den som "förlorar" så gott jag bara kan! :)
Melinda berättade i alla fall nu senast jag var där och hälsade på att hon hade förvarnat sina lärare och sagt att jag är gravid och att det är därför jag ser ut som jag gör, ha ha ha!! <3

I dag har Jonas och jag varit på stan och jag har köpt... tror det blev 5 sommarklänningar faktiskt. Så nu har man en del att välja bland till på fredag. :)
Har åkt på en riktig jobbig förkylning, hostar nästan ut lungorna och sen svettas jag som en gris så fort jag rör på mig. Inte kul alls. Var helt slut efter turen på stan så jag har precis vaknat efter att ha sovit i soffan i ett par timmar, får se hur man ska göra med jobbet i morgon...
Helt fel vecka att gå och bli sjuk på! Har ju massor att göra!
På tisdag ska jag till barnmorskan, på onsdag ska vi ha fest på jobbet och tacka av våra blivande pensionärer, på torsdag är det andra och sista kursen i föräldrautbildningen och så måste jag till K-holm då på kvällen och på fredag är det skolavslutning!
Så jag har verkligen inte tid att ligga och vara sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0