Förlossningsfilm

Stannar hemma från jobbet idag.
Var på gång i morse och hade t.o.m satt mig i bilen och bara den lilla biten från port till bil gjorde mig helsnurrig och svetten dröp. Började köra och kände mig helt borta så jag stannade vid trottoarkanten och ringde och sjukanmälde mig på jobbet, körde hem och har legat här i soffan med lap-topen över benen sen dess.

Har tillbringat de senaste två timmarna åt att titta på gamla avsnitt från serien "En unge i minuten" på Youtube.
Två avsnitt får räcka för i dag. Att se föräldrarnas reaktion av lättnad och glädje när bebisen kommit ut efter att ha kämpat i flera timmar, och sen komma på att man själv ska få vara med om samma sak om 2,5 månad, ja då sprutar tårarna på en!

Hoppas att det inte visas någon förlossningsfilm på föräldrautbildningen på torsdag, pinsamt att sitta och böla inför en massa människor...
Fast alla blivande föräldrar kanske är lika blödiga? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0