Hispan nästa?

Jag måste lida av tvångstankar...
Gick just och vattnade våra stackars blommor som de flesta hinner törsta ihjäl och dö innan vi kommer ihåg dom.
En av våra blommor hade redan genomgått den grymma tortyren och hunnit dö, men ändå kände jag att jag var tvungen att ge den blomman lite vatten...."kompisarna" runt omkring den fick ju vatten.
Sen när jag insåg att mina tankar var dumma så hamnade den i sopkorgen, men snälla SÄG att ni också "tyckt synd om" en blomma som varit halvdöd/död och vattnat den ändå?
Eller...?

Kommentarer
Postat av: Libra

Absolut! Sambon hatar dem. Men de är mina små bebisar. Läskigt! ;-)

2012-06-15 @ 11:17:06
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0