Lustgas

Har ni läst att dom ska ta bort lustgasen?! Den som jag tänkte ha som min nya bästis när det väl är dags i augusti.
Dom ska ta bort den ur miljösynpunkt och för att det inte är bra för barnmorskor och läkare som jobbar i närheten av gasen hela tiden.
Det sista kan jag förstå att människor inom vården far illa av det och det är klart att det inte ska vara så, men att dom babblar att det är ur miljösynpunkt, då blir man ju bara galen!
Det är fan bedrövligt. Alla lyxresor med flygplan som egentligen är helt onödiga. Bilar som folk åker med för att de är lata (inklusive jag själv ja). Miljardföretag som spyr ut luftföroreningar...men nej...låt oss i stället vara miljömedvetna i förlossningssituationen!
Men det räknades att lustgasen skulle vara borta helt och hållet år 2014, så den här gången hoppas jag att den finns kvar i alla fall. Men om det en vacker dag är dags för syskon är den nog borta... (Bloggen är VÄLDIGT lustig i bland och ändrar textstorlek lite hur som helst av sig självt.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0