Min torsdag

Sen i går så har jag skickat efter och köpt bebiskläder för över 1000:-
Var ska det här sluta?! Nu måste jag lägga band på mig själv, annars blir jag fattig som en kyrkoråtta.
Men kul är det, särskilt nu när man vet att kläderna ska passa en liten kille.
Ännu mer underbart är det att sen vika och lägga in kläderna i bebisens egna lilla låda i garderoben och klappa sig lite drömsk på magen, haha.

Har nyligen kommit hem faktiskt. Träffade Sanna och Stina i ett köpcentrum efter jobbet och så åt vi middag och snackade lite.
I dag har vi haft en sen våffeldag på jobbet, så jag har stått och gräddat ca 30 våfflor.
En våffla slank ner i min mage också...och då kommer man på varför man inte äter våfflor så ofta när man är så mätt så man nästan är lite illamående.
Säger som min systerdotter Melinda, våfflor är ingen mat, det är en efterrätt!

I morgon är det fredag igen och det ska bli grymt skönt med helg.
På lördag ska jag hem till Sanna och vara med och fira hennes 23-års dag, sen vaggar jag hemåt med magen i vädret när "ungdomarna" ska ut och partaja. :)
Sen är det bara DAGAR kvar tills vi drar till Madeira nästa fredag.
Hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0