Ooops.

Jag har nog gjort bort mig lite grann inför grannarna ovanför oss...
I går kväll somnade jag i soffan och efter ca två timmar vaknar jag, då är klockan strax över 00 så jag går nyvaken med håret i ett enda rufs och gör mig i ordning för natten. Jonas sitter vid sin dator som vanligt och skrattar bara åt mig när jag likt en zombie letar mig fram till toan.
Jag gör det jag ska och går sen snabbt och lägger mig.
Jonas sitter kvar vid datorn och jag brukar ha svårt för att sova när dataskärmen skiner upp halva sovrummet och klockan var ju dessutom rätt mycket och det var väl max ca 6 timmars sömn framför mig så jag ropar med hög röst:
"KAN DU KOMMA NÅNGÅNG SÅ JAG FÅR SOVA??!"
När jag slutat gapa så hör jag att grannarna ovanför är i full gång och har sex, och tjejen brukar vara VÄLDIGT högljudd men det är samtidigt väldigt lyhört, så när jag gapat färdigt så tystnar hon och låter mycket tystare sen.
Dom lär ju ha hört att det var den konstiga tjejen som bor under som gapade, så nu framöver blir det mycket titthåls-tittande innan jag vågar mig ut i trapphuset...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahahahhah! Så jävla bra tajmat Nina! :D

2012-03-21 @ 23:30:00
Postat av: Ida (Eriksdotter)

LOL, bästa jag hört på länge : ) ) )

2012-03-22 @ 19:15:27
URL: http://energida.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0