Vårkänslor!

Underbara, underbara vårväder!
Tjohoo nu är det vår på riktigt.
Från och med nu. Pang, där gick skottet.
Nu är första årstiden (vintern) överstökad tills vi får se vår bebis, och nu är det "bara" vår och sommar kvar. :)
Mars är ju dessutom en vårmånad tycker jag, så nu är det vår på riktigt.
Hela den här dagen har bara varit ett enda lång lyckorus.
Vaknade av att jag EVENTUELLT kände bebisen i magen, ett litet pirr som varade i några sekunder.
Gissa om jag blev klarvaken och låg och kände på magen lääääänge, men jag fick inte känna något mer.
Men jag är mer än nöjd med det lilla jag fick känna, det räckte gott och väl för att göra min dag. :)
Försökte medvetet väcka Jonas för att få berätta den stora nyheten. När jag strykt honom på kinden, harklat mig lite och bökat runt i sängen och han till slut äntligen kisade sömnigt mot mig så fick jag säga nyheten:
-"JAG TROR ATT JAG KÄNDE BEBISEN!"
****************************************************************************************
Resten av dagen har vi hittills spenderat genom att ta en timmes promenad längs Smeduddsbadet här i närheten med vovven, och så har vi har handlat och suttit på balkongen i solen med varsin tidning medan katten har stått på bordet och turats om att stånga oss, för han är så gosig så han vet inte vart han ska göra av sig.
I morgon tänkte vi ta en tur till Barkaby och köpa lite nya blommor till vårt hem. Våra stackars blommor har blivit bortglömda så dom har inte klarat av vintern särskilt bra.
Sen tänkte vi titta lite på bebiskläder också.
Vecka 16 börjar på måndag. :)
Hoppas att ni också har det underbart i solen.
Tack för att du läste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0