Helgen

Så var även denna helgen över.
Har varit en rätt omtumlande helg iom besöket hos mormor.
Hon såg så liten och skör ut där hon låg och sov, hon visste knappt att vi var där och reagerade inte ens när syrran och jag gav henne varsin puss på kinden när vi skulle gå.
Morfar grät och syrran och jag var rätt tagna efteråt också så vi satt kvar i hennes bil när vi kommit hem till parkeringen och pratade o pratade. Kändes skönt att få prata av sig med någon som går igenom samma sak och har samma tankar och precis förstår vad man känner.
Tänker på mormor hela tiden i dag, och för hennes skull hoppas jag att hon får slippa sitt lidande och få komma till samma ställe som mamma är på nu. Men för egen del så vill man ju förstås ha sin mormor kvar så länge det bara går...

Men helgen innehöll inte BARA tråkigheter, vi hade en jättemysig helg tillsammans med syrran och hennes familj.
Dom hade köpt och lånat ut en massa underbart fina bebiskläder som nu ligger fint vikta i "bebislådan". Lådan börjar bli rätt full nu, så jag får nog lägga lite band på mig för han lär ju växa ur kläderna rätt snabbt...

Sen så åkte vi till Stadsparken och åt mat, vi satt ute i solen och hade det väldans bra. Maten smakar lite extra bra när man sitter utomhus och äter av nån anledning. Härlig tid vi har framför oss... :)

Och bebis blir 25 veckor i magen idag, tiden går så snabbt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0