Picknick och BM

Vi har precis gjort årets första picknick i parken!
Ser ju så mysigt ut när folk sitter på gräsmattorna och umgås och äter sin mat. Men när man själv ska sätta ner sin rumpa på filten i gräsmattan så kommer man ihåg hur hårt och obekvämt det faktiskt är med picknick.
Men det var ju mysigt också förstås, bara att få umgås ensam med Jonas gör det värt att stå ut en stund på den hårda gräsmattan, och efteråt med stel rygg och gravidmage likt en sköldpadda som hamnat upp och ner, försöka komma upp på bena igen när det är dags att gå hemåt.
*********************************************************************
I morse var vi hos barnmorskan igen. Hon tog blodprov, blodtryck, äggvite-test och järnvärde.
Mitt järnvärde låg lite för lågt (som förväntat) så nu är det ett MÅSTE att gå på järntabletts-jakt igen, och helst hitta en tablett också som jag inte blir dålig av som jag blev av förra. Men de andra värderna såg bra ut. Sen fick vi höra hjärtslagen på vår lille kille, 153 slag blev det denna gången.
I övrigt så fick vi mest ställa frågor. Så jag passade på att fråga om värken i nedre delen av magen som kommer nästan varje gång jag är ute och går. En brännande värk som kommer och ibland blir så ihärdig så jag måste stanna och vila en stund. Som svar fick jag veta att det KUNDE vara bäcken som spökade, och fick en lapp till ett ställe som kallar sig för "feelgood.se"där har dom sjukgymnastik och vattengympa.
Bara att ta sig i kragen och kontakta dom, här ska börjas tränas!
Har kollat deras hemsida lite grann och kan inte hitta några priser, undrar varför det är så hemligt?
Antagligen för att de är svindyra.
Nu ska jag bara hitta motivationen också....
Hallå? Motivationen? Är du där?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0