Solig söndag

Och Loreen gick och vann i går, jättekul! Fick rysningar över hela kroppen när hon sjöng, även fast man sett uppträdandet flera gånger nu. Jag satt och sms:ade med syrran och min kusin Susanne under de olika bidragen, vi hade lite roligt åt vissa länder. Men allvarligt talat...vad var poängen med den "mänskliga tygbåten" med huvuden som stack ut och ryckte rytmiskt till musiken? Jonas och jag satt och fnissade varje gång dom visade den snutten i snabbgenomgången. Och han som hade ögonbindeln och sen slet av sig den och började tokjucka... Och Jedward...herregud...dom måste ju gå på droger eller Duracellbatterier eller nåt. Blir ju alldeles trött av att bara titta på dom. Men det fanns några bra låtar också, fast bäst var ju förstås Loreen. ;)

I dag är Jonas och jag ute och flänger igen. Just nu sitter vi på båten Cinderella II och är på väg till Sandhamn. Vädret är underbart även i dag och vi sitter och bara njuter av utsikten av skärgården som sakta glider förbi utanför fönstret.
Skriver just nu från mobilen så är det ett stavfel lite varstans eller om det står något konstigt ord, så skyller vi på den.

I dag är det 3 månader kvar tills vår kille beräknas komma, så vi har fått rådet att ta vara på tiden på tu man hand nu och hitta på mycket.

I dag är det även mors dag så jag säger grattis till min älskade mamma uppe i himlen. Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0