Gå o gå och aldrig komma till dörren

Har promenerat så mycket i dag så det värker i fötter nu.
Stackars Wilmer har legat i vagnen nästa hela dagen, men han älskar att åka vagn så jag tror att det har gått bra ändå. Han har legat nöjt och tittat, pratat och sovit om vartannat, korta stunder har han "åkt" i famnen innan han gnällt och velat lägga sig i vagnen igen.
Först så träffade vi 4 mammor + bebisar från mammagruppen. Vi åt lunch tillsammans och sen gick vi en promenad i fina vädret, var väldigt kul att lära känna alla lite bättre så det här hoppas jag att vi gör om!
 
Sen hämtade vi Mille från hunddagis. Det visade sig förresten att en av mammorna tidigare också hade haft sin hund på samma hunddagis som Mille går på, deras hund hette dessutom också Milton. Så hon visste vilken hund som var vår, för dagisfröknarna hade tagit fel Milton när hon skulle hämta deras, och vår Milton hade kommit uppför trappen några ggr av misstag. Världen är liten i bland. :)
 
När vi hämtat Mille tog vi en liten promenad innan vi lämnade honom hemma i lägenheten, och så fortsatte Wilmer och jag själva. Klockan 17 skulle Jonas sluta jobba, så vi tog en halvtimmes promenad vidare till Jonas jobb. Sen ville Jonas prova en jacka från Brothers som han sett ut, så då gick vi dit. Sen tog vi en lååååång omväg hemåt. Har nog gått åtminstonde 6-7 km sammanlagt i dag. :)
 
Min lilla kulting sover redan sött i sin säng, och mamma gris funderar också starkt på att lägga sig nu.
Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0