Kvällsunderhållning...

Det har tagit några veckor men nu har det precis hänt igen, Jonas har sagt något knäppt i sömnen till mitt stora nöje.

Jonas och Wilmer ligger bredvid mig här i sängen och sover, själv spelar jag "Rumble" på mobilen.
Plötsligt reser Jonas sig hastigt och tjoar "oj!, oj!" och tänder lampan och tittar ner mot golvet.
-Vad är det? undrar jag.
-Det är en groda!
-Nä, det är ingen groda.
Jonas släcker och lägger sig igen och säger: Då var det väl en synvilla då för det såg ut som en groda.
*Tyst i några sekunder*
Han fortsätter: Dessutom kan faktiskt grodor vara i rum.
Jag fnissar lite och säger: -Nää, det kan dom inte.
*Tyst igen*
Jonas viskar surt: jo...

I bland undrar jag om han driver med mig, men när jag berättar vad han sagt dan därpå så skrattar han och säger att han inte minns något...
Kan man lita på det? Hmm. ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Önskar jag också hade en man som sa roliga saker i sömnen. Min bara mumlar och lägger till med värsta ångestskriken som skrämmer slag på en. han skriker för allt, för att han drömmer om spöken eller för att han ser en hund eller pratar med någon. Han är knäpp : )

2012-10-04 @ 10:23:33
URL: http://energida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0