Ledsen liten

I natt ville Wilmer bara ha mat en enda gång och jag sitter här i sängen ganska så utvilad och tittar på lille underverket när han sover.
Han pep sig igenom hela kvällen och Jonas och jag turades om och gick igenom hela lägenheten med honom i famnen för att han skulle vara nöjd, för satte vi oss så pep han igen. Och ammade jag honom så somnade han, men 5 minuter senare ryckte han till och gjorde allt för att hålla sig vaken och började skrika igen.
Efter att vi matat en STOR "portion", bytt blöja, sjungit, pratat, dansat, spelat musik och gett magmassage och inget hjälpte så tänkte vi att han är nog trött. Så Jonas försökte söva honom i nästan 2 timmar, men Wilmer bara skrek och vägrade somna. Men så ammade jag honom igen och då somnade han igen, och då var stackarn så slut så han sov vidare även när vi la honom i sängen sen.
Sen sov han till kl 03 och ville ha mat, och sen dess har han sovit som en stock och han sover fortfarande!

Både Jonas och jag har varit/är förkylda så jag hoppas verkligen att det inte är något sånt på gång hos Wilmer. :(
Han som var så himla glad i förrgår och log och "pratade" hela dagen, och så var han plötsligt en jätteledsen liten kille i går...
Vi är inte vana vid att han skriker så mycket för annars brukar han alltid vara så himla glad och nöjd hela tiden.
Jag hoppas i alla fall att han mår bättre i dag och att vår glada kille kommer tillbaka.
 
I dag ska vi gå på IKEA med Anna och Sebastian. Behöver egentligen inte köpa något, men när Anna frågade om vi ville följa med så kunde jag ju inte tacka nej. Hittar väl alltid något onödigt krimkrams att köpa till Jonas stora glädje. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0