Några dagar senare...

Nu är Friskiskortet inköpt, finns ingen återvändo längre. Nu är det bara att träna som satan! 
Drygt 2700 kronor fick jag punga ut med, alldeles för mycket pengar för att bara låta bli att använda.
 
Och ingen återvändo nr 2 sker i morgon, då ska Wilmer få sitt 3-månders vaccin. :(
Har gått och gruvat mig så för den dagen, så på så sätt är det ju iofs ganska så skönt att få den överstökad. Är väl inte SÅ orolig för själva sticket, men biverkningarna...
Lille, lille pluttbebisen som dessutom är för tidigt kanske får feber, det är ju bara för mycket för en hönsmamma.
Ryser vid tanken att han ska få sprutorna i LÅRET! Fatta vad ont. Aj!
Jonas har lovat att följa med för antagligen kommer Wilmer att bli superledsen så då kan det vara skönt att vara två osäkra föräldrar i stället för en. :)
 
På torsdag förmiddag ska jag träffa 3 tjejer från mammagruppen och så ska vi fika och ta en promenad.
Ska bli riktigt kul att lära känna dom lite bättre. :)
 
Nu ska jag sova och försöka hämta kraft inför morgondagen.
Wilmer sover redan, lyckligt ovetande om vad som väntar...
Fy fan...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0