Helg!

I helgen har vi varit i mina hemtrakter och även i Örebro för att fira min kusins 30-års dag.
Det blev en riktigt mysig dag med gott sällskap, toppenväder och födelsedagsbarnet hade bakat 100 olika sorters kakor och så blev det även korvgrillning. Tänkte bjuda på lite bilder från denna dag i slutet av inlägget. :)
 
På söndagen så åkte syrran och jag till affären och köpte en tårta innan vi och hennes familj och min lilla familj åkte vidare till ålderdomshemmet, där morfar och mormor bor.
Morfar och mormor hade inte träffat Wilmer än så nu tyckte jag att det var hög tid och dom blev jätteglada när vi kom. 
Mormor undrade vad den lille skulle heta och med hennes dåliga hörsel så blev det både Wilmar och Ingemar innan vi båda gav upp med ett skratt. 
Morfar gav mig ett fotoalbum med bilder från "den gamla goda tiden" som jag bläddrat lite i.
Det mest intressanta är ju att se om mina bebisbilder är något lika hur Wilmer ser ut, och det är nog fortfarande så att munnen, "snorrännan" och hakan är från mig och ögonen är från Jonas.
Återstår att se om han blir mer lik oss när han blir äldre, annars får vi nog ta och kolla på adresslappen som kom med honom en extra gång... ;)
 
 


(Var "tyvärr" bara jag som inte fastnade på bild...säger vi...ingen jag vill visa i alla fall. ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0