Hemstaden

Wilmer och jag blev portförbjudna av Jonas som blev förkyld, han ville inte riskera att smitta Wilmer så vi åkte hem till syrran och tjejerna i några dagar.
Vi har haft riktigt mysiga dagar här, så vore det inte för Jonas så skulle vi gärna stanna här minst en vecka till.
På fredag ska vi på Wilmers 2-månadskontroll så vi måste hem till den också. Sen ska vi på kusinbarnets dop på lördag och sen på kvällen tillbaka till syrran på en sen kräftskiva, så det är ett himla farande på oss just nu.

I går hittade jag syrran, Albina och Wilmer och dom sov så gott bredvid varandra. Wilmer kröp intill Albina lite och dom var så söta så jag var tvungen att ta en bild på dom.

Syrran och hennes gubbe är i väg och köper pizza. Själv har jag "börjat ett nytt liv" för 37:de gången så jag ska äta en "supernyttig" . ;)
Och om ca 1 timme ska vi möta upp vår moster och fira mormors födelsedag lite i förskott. Hon fyller egentligen på fredag men då är vi hemma igen, och lördagen är det fullt upp ändå så då bestämde vi för att fira i dag i stället.

Jag sitter på toa och skriver detta inlägg på mobilen. Stackars Melinda är barnvakt så jag kanske ska avsluta och ta hand om min son nu...

Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0