Plötsligt händer det

Härom dagen fick jag uppleva något jag aldrig upplevt förut, en heeelt ny känsla...
 
Wilmer och jag var i soffan, vi har en gitarr som jag fick i 30-års present av Jonas för jag på den tiden fick för mig att jag skulle ta gitarrlektioner (vilket jag inte har gjort ännu snart 3 år senare) som står lutande bakom soffan som Wilmer älskar att "spela" på. Så han stod i soffan och hängde lite över ryggstödet på soffan och jag satt bredvid och höll honom om midjan för att han inte skulle ramla. 
Jag lutar mitt huvud mot ryggstödet som han hänger mot och plötsligt så slutar han att spela och jag får världens leende av honom och han vill "pussas" och komma till min famn. Han börjar som vanligt att klättra i min famn och så kommer det....jag känner att något rinner in i örat på mig och slår lock. 
Han har spytt i mitt öra!!
Med spya rinnande från håret och noll hörsel och en äcklig varm klet i ena örat och kinden, samtidigt som jag försöker hålla i Wilmer som krånglar i soffan så ropar jag efter Jonas som var hemma som tur var!
Kul att man fortfarande kan roa sin kära sambo i bland...
Efter att ha blivit utskrattad en stund så får jag äntligen ställa mig i duschen och få tillbaka hörseln mitt öra. :)
 
Nu är man en erfarenhet rikare, inte för att jag kände mig så speciellt fattig utan den...men men...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0