Zzzz

Wilmer och jag är i hemstaden i några dagar och hälsar på.
Bestämde i går med syrran att vi skulle äta frukost ihop, vad jag inte kom på då är ju att Wilmer är som en väckarklocka som vaknar samma tid varje morgon.
Nån gång mellan kl 6-6.30 är stadigt.

Min syrra däremot har två tjejer som inom 1-2 år räknas som tonåringar, i går t.ex åt de frukost kl 12...behöver jag säga mer? :)

Så Wilmer och jag sitter här på deras bakgård i sandlådan och väntar...och väntar.
Skickade ett sms förut att de kunde messa när de vaknat, men min telefon är väldigt tyst och det ser mörkt ut inne i lägenheten.
Lilla lägenheten är ännu mindre med en resesäng utfälld, och har man en 1-åring som är överallt numera så blir lägenheten nästan lite klaustrofobisk. Så vi har det nog bättre här i sandlådan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0