Lördag!

Måndag morgon kl 8 kommer det in X antal gubbar och börjar riva vårat kök.
Hade jag inte haft Wilmer att tänka på så hade jag stannat hemma och hejat på, för så less är jag på det här äckliga köket. Men nu finns ju lill-plutt, så han och jag rymmer hem till syrran några dagar nästa vecka.
Ska bli så grymt skönt att få ett riktigt kök! Med köksluckor och framförallt SPISFLÄKT! Tjohooo!
 
Jag trodde att jag skulle ligga däckad hela helgen för nån elak halsbasilusk har gjort ont halva veckan och bara blivit värre och värre, men den verkar sakta men säkert försvinna igen. Man ska väl inte ropa hej innan det har försvunnit helt och hållet, men det känns bättre i dag...
Det är nästan alltid värst i början när halsen sviiiider och bräääänner och det gör så ont att prata och svälja, men man kan liksom inte låta bli att svälja utan man gör det nästan oftare bara för att konstantera att...ja det gör fortfarande ont.
Det kanske är Wilmers snälla förkylningsbasilusker jag fått, han har nyst och hostat på mig hela veckan så det är egentligen inte så konstigt att jag blev smittad. 
 
Jag hade tänkt att jag skulle träna både i dag och i morgon eftersom det inte blivit någon träning under veckan pga hostan, men jag törs nog inte träna i dag heller.
Har faktiskt lyckats gå ner 5 kilo på 3 veckor, så jag är helnöjd. BARA typ 20 kvar. ;)
Tänk vad träning, några salladsblad och ett ton med kyckling kan göra för underverk.
 
Nu kanske man ska ta och göra något av den här dagen också och hitta på något...
Vi kanske ses framför tv:n och Melodifestivalen i kväll? Hoppas på bättre låtar i kväll....!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0