:)

Om man försover sig, vaknar med ett ryck och ser på klockan att du börjar jobba om 10 minuter.
Hur kommer man då in på tanken "jag MÅSTE logga in på Facebook och låta alla få veta att jag försovit mig och börjar jobba snart" i stället för att skynda på lite så inte ens stackars kollega behöver stå och vänta på att en ska komma?

Anledningen till att jag frågar är för i morse var det två stycken jag har på Facebook som skrev just så...tyckte det var en lite konstig reaktion bara.

Nåväl.

Min mammaledighet börjar gå mot sitt slut, har ca 1 månad kvar. Tiden har gått så vansinnigt fort, försöker njuta varje sekund jag har kvar av ledigheten med Wilmer.


Jag har sökt utbildning till undersköterska, man får veta senast en vecka innan utbildningen börjar om man kommit in eller inte...
Håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0