:)

Tänk vad roligt man kan ha, när man får se och känna på en ballong för första gången. :)
Han satt i sin baby-siter och var allmänt missnöjd medan han tittade på mig, jag hade för tillfället inte tid att ge all min uppmärksamhet till honom utan höll på lite i köket. Så hittade jag ett paket ballonger från våra barnlösa dagar när vi fortfarande firade hundens och kattens födelsedagar......
Jag blåste upp en ballong och knöt fast den i ett snöre, som jag knöt fast i baby-sitern. Sen var föreställningen i gång!

Jäklar vad armar och ben sprattlade! Och munnen sprack upp till ett stort överförtjust leende, sen var allt frid och fröjd igen i säkert 15 minuter framåt.

Fast dagen efter så var det inte lika spännande med ballongen längre..."den leken är SÅ 7 mars 2013...nu är det 8 mars lissom"... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0