Pass, kajalpenna och städpanik

I dag har vi fixat så Wilmer ska få sitt första pass. 
När vi skulle ta kortet så fick jag sitta med en vit skärm mellan honom och mig, och så hade killen i luckan ett "fiskespö" med en grön drake  som han lockade Wilmers blick med. Sen sa det klick!
Wilmer ser väldigt förvånad ut på bilden. :)
 
Läste nyss tidningen, nu ska Tommy Nilsson gå med i tuffa gänget och kalla sig för "Black" och måla sig med kajalpenna.
Så snart kommer säkert låtar som:
"Öppna din jävla dörr", "dina färger var blå (efter att jag slagit ihjäl dig)" och "en daghelvete".
Ser fram emot...tror jag.
 
Hela den här veckan kommer att gå åt till att fixa och dona här hemma. Det ser ut som en svinstia och på lördag kommer Anna, Stina och Mathilda hem till mig på lite mat. Vi har legat sjuka vecka efter vecka (Jonas är fortfarande sjuk) så vi har inte fått något gjort! Panik!
Ska bli skönt på lördagkväll när (förhoppningsvis) lägenheten är städad och fixad, då ska jag ta mig ett glas vin och njuuuuta. Men till dess...aaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0