Rubrik

Ligger och kollar Internet på mobilen, Wilmer har legat och snackat i säkert en timme nu, så nu är jag klarvaken...

Kollade mailen och klickade in mig på ett mail från PEAB, där det stod med stora bokstäver: "(Mammas för och efternamn) välkommen på lägenhetsvisning den 17 mars! Vi ses i helgen!" Kände hur kroppen frös till när jag läste det där...

Det var när syrran och jag var i full gång och hitta lägenhet till mamma, som var tvungen att ha hiss i trapphuset pga rullstolen. Då gjorde jag så att olika hyresbolag skulle skicka meddelande till mig när en lägenhet med våra önskemål blivit ledig. Har visst glömt att avregistrera mig...klant.

I dag firar jag och den snarkande åsnan bredvid mig 10 år tillsammans. Ballonger och serpentiner!
Hur vi ska fira det? VILJAN att slå på stort och kanske åka i väg nånstans eller nåt finns ju, men som trötta småbarnsföräldrar så tryter fantasin om VAD vi ska hitta på, ganska rejält.
Vi ska väl orka ta oss till nån restaurang i kväll i alla fall...

Nu är det 20 minuter kvar tills Jonas mobil ringer för väckning, ska hinna överraska med vaniljhjärtan och en bukett röda rosor till frukost i dag...
Gotta go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0