Stressig lördag

I kväll är det tjejmiddag för hela slanten. Så Jonas har åkt i väg till landet med Wilmer och vovven (och min plånbok som ligger i skötväskan).

Som TUR är det mesta hemhandlat redan men en del saker till behöver jag ju, så det blev till att leta djupt ner i sparburken.

Hade tänkt träna ett pass nu på förmiddagen också, men träningskortet ligger ju i plånboken så det blev inget av med det. :(
Men jag borde få nån slags träning när jag far fram och tillbaka här i lägenheten och plockar med 10 olika saker samtidigt?

Så typiskt mig att alltid bli stressad såhär innan en fest eller middag för att allt måste vara perfekt.
Katastrofen är ett faktum och jag skäms halvt ihjäl om jag skulle råka se att jag glömt en dammråtta eller en dålig låt spelas på datorn...fånigt, jag vet!
Har egentligen bara dammsugning, tvätt av golv, Systembolaget och några grejer som ska inhandlas från Ica kvar. Klockan är inte ens 10, tjejerna kommer klockan 18...jag hinner! Lugn, lugn...

Hoppas att ni får en skön dag/kväll, det ska jag försöka ha...
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0