Jajemen

Sitter dagligen på Arbetsförmedlingens hemsida för att se om det finns något intressant jobb man kan söka till.
Har hittills blivit ansökningar till 1 förskola, 1 vikariepool och 1 nattjobb på serviceboende.
Håller alla tummar och tår jag har för att dom hör av sig och vill att jag ska komma på intervju.
Vore så himla skönt att få något att göra på dagarna.
 
I går var det dags att väga sig hos Viktväktarna igen.
Nu har jag gått ner totalt 6,1 kg. :)
3,9 kg till 10 kg. Pust, pust!
I kväll står det Viktväktarsoppa på menyn.
 
Både Wilmer och jag börjar piggna på oss från förkylningen. 
Barn förstår ju inte att de ska ta det lugnt när de är sjuka så det är full holabaloo här hemma.
För stunden är Jonas och Wilmer ute på en promenad och jag får passa på att pusta ut lite. :)
 
Ska nog slänga upp mina ömma ben i soffan och fortsätta att moffa vindruvor nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0