Lördag

Vi har ju fått i gång våra flyttplaner ordentligt nu, men mycket längre än så verkar vi inte komma på ett bra tag. 
Vi var och tittade på en trea på 90 kvm i dag. Ljus fin lägenhet med lagom stora rum och massor med inbyggda garderober och klädkammare (precis vad vi behöver). Efteråt när vi var på väg ut ur trapphuset så var vi båda tysta, jag som blir kär i stort sett varje lägenhet vi ser kände att "NU kan han väl ändå inte ha något negativt att komma med". Men jag väntade tills han skulle säga nåt.
Han började "jaha, säg vad DU tyckte var negativt med den lägenheten..."
Negativt? sa jag. Och från den sekunden visste jag att det var kört - igen.

Efter visningen skulle vi vidare till Sebastians 2-års kalas och koppla på glada humöret. 
Det var ett riktigt barnkalas med totalt 6 buskillar som var överallt, och var och en tjöt högre än den andre. Det bjöds på smaskig fika, fiskdamm (Wilmer fick också en påse, så gulligt att dom tänkte på honom också) och trevligt sällskap.

Cirka 5 minuter efter att vi börjat köra hem från kalaset så somnade Wilmer, sen har han sovit hela kvällen igenom. Han lär vakna pruttidigt i morgon. :(

I morgon är det söndag igen och det ska tydligen bli en iskall dag. 
Kanske lika bra att hålla sig inne i värmen framför datorn, och fortsätta glo på lägenhetsannonser med fina lägenheter som man aldrig någonsin kommer att få flytta till...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0