Skrik så sjunger jag

Nästan varje kväll efter att Wilmer har lagt sig för natten så vaknar han efter x antal timmar och är ledsen. Vi vet inte om han drömmer eller vad det är. Och samma sak hände även nu i kväll, han var hysterisk och vrålade så han var helt röd i ansiktet. Försökte allt för att trösta men inget funkade så jag började fundera på om han hade ont nånstans. Hade honom i famnen och sjöng "bä bä vita lamm men nä, han fortsatte bara att vråla. Men så la jag honom tillbaka i sin säng och la mig i vår säng bredvid honom och började sjunga "blinka lilla stjärna". Då tystnar han direkt, smackar lite med munnen och lägger sig till rätta och somnar om. När jag slutade att sjunga så började han att pipa så det var bara att fortsätta. 
:)
Tänk att man bli så arg för att inte dumma mamma fattar att man vill höra en viss sång. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0